Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Δεν σε πλησιάζω γιατί σε αγαπάω.


Ότι κίνηση έκανα
-όταν αγαπούσα-
ήταν πάντα πιο μπροστά
από την σκέψη μου.
Γιαυτό πληγώθηκα
Γιαυτό πλήγωσα.
Γιαυτό με μισώ
Μαζί σου θα είμαι επιπόλαιος
-πάντα ήμουν άλλωστε,δεν άλλαξα-.
Θα πιστέψεις πως παίζω μαζί σου
πως δεν σε νοιάζομαι,μα απλά αδιαφορώ.
Ξέρω πως, άμα σε πλησιάσω ,
σύντομα δάκρυα πόνου
τα μαγουλά σου θα τα βρέξουν.
Φοβάμαι πως θα σε πονάω
-με κάθε μου αναπνοή δίπλα σου -
Φοβάμαι πως εγώ θα προκαλέσω τα δάκρυά σου.
Άμα σε πλησιάσω θα με μισήσεις.
Θα περνάνε τότε σαν αστραπές
οι σκέψεις να πέσω να σκοτωθώ.
Φοβάμαι πως θα σκοτωθώ.


6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Γολγοθάς φίλε μου όχι μόνο δύσκολος!

      Διαγραφή
    2. βρε Ρασκολνικωφ, οπου κ να μπω σε βρισκω!
      εισαι δικτυωμενος παντου! :P

      ολα τα λεει ο στιχος.. 'τη μια πετω στον ουρανο και παιζω με τα συννεφα, την αλλη πεφτω στο βυθο με πνιγουν τα προβληματα..'
      ετσι ειναι.. καλως? κακως? παντως ετσι ειναι..

      Διαγραφή
    3. Έτσι είναι ο Ρας Φανή!


      Συμφωνώ απόλυτα, έτσι ακριβώς ,αυτός ο στίχος περιγράφει τέλεια τον έρωτα!

      Διαγραφή