Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Βαριέμαι να σκεφτώ τίτλο :)

Καλά από που να αρχίσω! Τόσο καιρό χωρίς ανάρτηση μαζεύτηκαν αρκετά (μην φανταστείτε τίποτα σημαντικό ή ενδιαφέρον, μια απλή ζωή κάνω και εγώ)
Λοιπόν ας το πάρουμε από το Λύκειο. Φέτος κύριες και κύριοι είναι η πρώτη μου χρονιά στο λύκειο!
Ξυπνάω που λέτε την δευτέρα νωρίς νωρίς! Είχα ένα άγχος βλέπετε και δεν κοιμήθηκα και πολύ,αναρωτιόμουν  τι θα συναντήσω εκεί πέρα !Καλά θα μου πείτε  τα παιδιά της Α τα ήξερα όλα αλλά δεν ήξερα τους καθηγητές,την Β και την Γ! Ξεκινάω λοιπόν  και φτάνω στο σχολείο, μπαίνω  στο αυλή και την βλέπω γεμάτη ζωή, φωνές, γέλια , κυνηγητά, ερωτευμένα ζευγάρια να φιλιούνται παντού ( τι σπαστικό, μου άνοιξαν παλιές  πληγές) και λίγο πιο πέρα κάτι "μεγάλα παιδιά"μπουγέλωναν μερικά πρωτάκια (καλά που δεν  σκέφτηκαν να περάσουν από την παρέα μου δεν είχα όρεξη πρώτη μέρα να την βγάλω στο γραφείο, δεν ξέρω αν με πιάνετε)!
Μετά τον αγιασμό πήραμε βιβλία (πρώτη μέρα βιβλία, τι γίνεται αλλιώς μας είχαν συνηθίσει στο γυμνάσιο)
Οι επόμενες μέρες  μέχρι και σήμερα ήταν χαλαρά καθόμαστε στην τάξη με τους καθηγητές να μας μιλάνε για τον κανονισμό του σχολείου, το project και τις κατευθύνσεις, τα έχω μάθει απέξω!Σήμερα ήταν τόσο βαρετά που ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω το δούλεμα στους καθηγητές αλλά μετά το ξανά  σκέφτηκα! Έχω έναν σκοπό, να περάσω στην σχολή που θέλω  και θα το πετύχω ακόμα και αν μου έρθει να αυτοκτονήσω από την βαρεμάρα!
Αυτά για το λύκειο!

Το καλοκαίρι ήταν καλό όπως έχω ξανά γράψει σε παλιότερες αναρτήσεις, είχε το διάβασμά του, τις εξόδους του, τα φλερτ του (αν και όχι με την κοπέλα που ήθελα από τον Νοέμβρη, τρελός έρωτας)! Αλλά τελείωσε και εγώ πλέον μπήκα στην ρουτίνα !
Σχολείο, σπίτι ,διάβασμα (προς το παρόν μόνο για φροντιστήρια , αγγλικών, γερμανικών ) μετά το διάβασμα ,  φροντιστήριο, προπόνηση kick boxing και μετά λόγο υπερβολικής κούρασης την πέφτω στο κρεβάτι μου!

Επίσης πήρα μια σημαντική απόφαση, δεν θα κάνω φροντιστήρια, μαθηματικών , φυσικής και τέτοια!
Έχω βάλει ως στόχο να περάσω γιατρική μόνος μου!
Εάν καταφέρω να πετύχω αυτόν τον στόχο , θα έχω ελπίδες να καταφέρω και τους άλλους, άμα σας πω θα πείτε τούτος εδώ δεν στέκει καλά!

Έχω πολύ καιρό να γράψω ποίημα, όχι δεν σταμάτησα απλά δεν ξέρω, δεν έγραφα !
Έχω ξεκινήσει ένα όμως και όταν θα είναι έτοιμο θα το αναρτήσω!


Αυτά προς το παρόν !Χαιρετώ


























36 σχόλια:

  1. καλη σχολικη χρονια λοιπον!
    εμενα το λυκειο μου ηταν στο ιδιο κτιριο με το γυμνασιο, οποτε δεν ηταν και μεγαλη αλλαγη :P

    η ιατρικη εχει πολλα μορια, οποτε θετεις υψιλους στοχους, αλλα μπραβο σου! εχεις πολυ χρονο μπροστα σου ετσι κι αλλιως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ !

      Όντως είναι πολύ δύσκολή σχολή αλλά είναι όνειρο από μικρός αυτό ήθελα να γίνω!

      Διαγραφή
  2. Έλα λύκειο δεν έχει το νησί;;Αν ναι να ξέρεις ότι δε περνώ από εκεί όσο και να με καλέσεις!!:Ρ

    Ρε δεν είναι τίποτα!!Και εγώ χωρίς καθόλου φροντιστήριο πέρασα πανεπιστήμιο για ιδεολογικούς λόγους!Πειθαρχία και επιμονή θέλεις!!Καλωσήρθες στη συντροφιά!:)

    Και εμείς σε χαιρετούμε!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και έχει λύκειο βρε, αυτό είπα πιο πάνω!
      Θα έρθεις, θα έρθεις :p

      Ε και εγώ έτσι πιστεύω, μπορώ να τα καταφέρω!
      Ιδεολογικοί λόγοι?? Ως ιδεολογία εγώ έχω ότι πάω κόντρα στο σύστημα που θέλει όλα τα παιδιά να κάνουν φροντιστήρια και να καταδικάζουν το μάθημα που κάνουν οι καθηγητές! Παρεμπιπτόντως όσους καθηγητές έχω γνωρίσει μέχρι τώρα έχουν όρεξη για δουλειά τελείως αλλιώς μου τα είχαν πει!

      Τότε σας ξανά χαιρετάω

      Διαγραφή
    2. Το ξέρω μωρέ ότι έχει λύκειο!!Αν είναι μόνο ένα ρώτησα!!:Ρ
      Κάνε όνειρα!

      Πιστεύω ότι το φροντιστήριο όχι απλά υποβαθμίζει το σχολείο,αλλά το διαλύει!Δε λέω ότι δεν είναι διαλυμένο,αλλά χρέος μας είναι να το βοηθήσουμε!Επιπλέον στα φροντιστήρια έχουν το νου τους στο να γράψουν μεγάλους βαθμούς απλά στις εξετάσεις και γενικά ελάχιστα νοιάζονται για άλλα και αυτό φαίνεται με τις εξαιρέσεις να είναι σπάνιες!

      Άντε γεια και πάλι!:)

      Διαγραφή
    3. Α όχι είναι 2 γενικά και ένα ΕΠΑΛ!
      Καλά καλά!

      Διαγραφή
    4. Σε ποιο πας εσύυυ;;;;;;
      Είναι κρίσιμη ερώτηση!!

      Τι καλά ρε,τι καλά;;;:Ρ

      Διαγραφή
    5. Εγώ πηγαίνω στο 1 Γενικό Ιπποκράτειο Λύκειο
      Γιατί τόσο κρίσιμη??

      Διαγραφή
    6. Γιατί τότε ξέχασε κάθε επίσκεψη στο σχολείο σου!!:Ρ

      Διαγραφή
    7. Οοοοοοοοο μην πεις ότι ο μικρός έρως σε τρύπησε με τα βέλη του καθώς κοιτούσε μια μαθήτρια από το λύκειο που πηγαίνω τώρα!
      (Κυκλοφορεί ακόμα εις τας διαδρόμους ή αποφοίτησε)
      :p :p :p :p

      Διαγραφή
    8. Κυκλοφορεί,κυκλοφορεί!!Άσε,άσε!!Δε μιλάω περεταίρω γιατί είσαι και λαγωνικό εσύ!!:Ρ

      Διαγραφή
    9. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι αμάν αμάν!
      Καλά παιδί θα σεβαστώ την επιθυμία σου να μην μάθω περαιτέρω!
      Γιατί εμένα δεν μου ξεφεύγει τίποτα άμα θέλω στο πι και φι την έχω βρει!
      Αλλά είπαμε η επιθυμία σου πάνω από όλα!


      Διαγραφή
    10. Στοιχηματίζω ότι δεν μπορείς να το κάνεις και μάλιστα αν κερδίσεις θα σου δώσω ρόλο σε ένα ακόμα μέρος της βιογραφίας μου παραπάνω!Και το λέω σοβαρά!

      Διαγραφή
    11. Το καλό που σου θέλω να είσαι τίμιος γιατί την έβαψες!!:Ρ

      Διαγραφή
  3. Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω ή να υποτιμήσω τις ικανότητες και την ευφυΐα σου,διαφωνώ κάθετα!Δυστυχώς,το σύστημα είναι τέτοιο που καθιστά τα φροντιστήρια απαραίτητα,ιδίως όταν θες να περάσεις Ιατρική.Η δουλειά που θα γίνεται στις κατευθύνσεις στο σχολείο συνήθως δε σου εγγυάται σχεδόν τίποτα,πόσο μάλλον το μέλλον σου.
    Έχω δύο γνωστούς πρωτοετείς στην Ιατρική.Ο ένας,μάλιστα,μεγάλο μυαλό,δίχως υπερβολές.Κι όμως,στην Ελλάδα αυτό δεν μετράει.Στη Δευτέρα Λυκείου το παιδί δεν έκανε φροντιστήριο,αλλά στην Τρίτη αναγκάστηκε και μάλιστα,εντατικά.
    Ξανασκέψου το,γιατί μιλάμε για υψηλόβαθμη και περιζήτητη Σχολή.

    Ό,τι κι αν αποφασίσεις,όμως,εν τέλει,σου εύχομαι από καρδιάς να περάσεις και να πετύχεις όλους σου τους στόχους! :) Άντε να δούμε αν θα δώσεις Πανελλήνιες εσύ!Έτσι όπως τα 'χουνε κάνει...

    Η Πρώτη Λυκείου δεν είναι καμιά δύσκολη τάξη,θα το δεις.Όσο για το πρότζεκτ,κοίταξε να μπεις σε κάποια «καλή» κι «υπεύθυνη» ομάδα,ώστε να μην πέσει όλη η δουλειά στις πλάτες σου και πάρουν κι οι άλλοι βαθμό!

    Καλό βράδυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως περιζήτητη σχολή και δύσκολη και φυσικά δεν έχω αποκλείσει τον ενδεχόμενο στην τρίτη να κάνω φροντιστήρια, όχι παραπάνω από ότι χρειάζομαι!
      Με αυτή την επιλογή δεν θέλω να δείξω ότι είμαι κάποιος υπερβολικά έξυπνος!Χωρίς φροντιστήρια σημαίνει ότι θα διαβάζω μόνος μου υπερβολικά πολλές ώρες, θα κοιμάμαι αργά και θα ξυπνάω νωρίς!Δεν είμαι ιδιοφυΐα!

      Από ότι μας είπαν για αυτό ακριβώς τον λόγο φέτος υπάρχει ατομική βαθμολογία!Αλλά εγώ θα φροντίσω να μπω σε μια ομάδα με παιδιά πού έχουν όρεξη να δουλέψουν!
      Καλημέρα ,φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά, Εντμιρ. Πίσω από τους καθηγητές, τα σχολεία και τα φροντιστήρια, υπάρχεις εσύ. Ο αγώνας δικός σου είναι. Μακάρι να τυχαίνεις σε καθηγητές ορεξάτους να σε βοηθάνε. Ευτυχώς, υπάρχουν.
    Καλή σου χρονιά και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κύριε Μάνεση!
      Όντως είναι δικός μου αγώνας και έχω σκοπό παλέψω μέχρι το τέλος!
      Όσο για τους καθηγητές, είμαι τις άποψης ότι για την αδράνεια ενός καθηγητή μέσα στην τάξη ευθυνόμαστε αρχικά τα παιδιά! Όλοι οι καθηγητές θέλουν να προσφέρουν χάνουν όμως την όρεξη τους όταν κανείς από τα παιδιά δεν ενδιαφέρεται!

      Ευχαριστώ και πάλι!
      Επίσης να έχετε μια υπέροχη σχολική χρονιά!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Έντι,
    λίγο βαριεστημένα ξεκίνησες αλλά δεν πειράζει. Μου αρέσει που βάζεις στόχους υψηλούς και που επιθυμείς να τους κατακτήσεις χωρίς εξωτερική βοήθεια.
    Να ξέρεις ότι πάντα υπάρχουν ΔΑΣΚΑΛΟΙ γύρω σου πρόθυμοι να σε βοηθήσουν αρκεί να τους ανακαλύψεις. Η ματιά σου νομίζω ότι είναι πολύ διεισδυτική , οπότε φρόντισε να τους εντοπίσεις και να τους αξιοποιήσεις όσο μπορείς.

    Καλή σχολική χρονιά και τα όνειρα σου ας είναι οδηγός στη ζωή σου

    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας κυρία Σοφία
      ε λίγο όχι πού θα, θα στρώσω μόλις αρχίσουμε κανονικά το μάθημα!
      Το γνωρίζω και για αυτό είμαι αισιόδοξος ότι θα τα καταφέρω γιατί θα έχω δασκάλους δίπλα μου που θα με βοηθήσουν!

      Ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  6. Άργησα λίγο να περάσω από δω, αλλά σιγά που θα μου γλύτωνες!!
    Καλή σχολική χρονιά Έντι!Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να πετύχεις όλους τους στόχους που έχεις θέσει στη ζωή σου.Εξάλλου τα έχουμε συζητήσει εκτενώς και πέρσι και νομίζω ότι διαθέτεις μεγάλη επιμονή και υπομονή και θα τα καταφέρεις.
    Ελπίζω να μη μας ξεχάσεις τώρα που έγινες λυκειόπαις!(όσο για τον Ρασκόλνικοφ μπορώ να σου προσφέρω την βοήθεια μου -αφιλοκερδώς!!!- για να ανακαλύψεις την υπαίτια του τραύματος!!χαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΕεεεεε όχι μαλαγανιές!!Τίμια πράγματα!!Κατευθείαν όλοι εναντίον μου!!:/

      Διαγραφή
    2. Τι δηλαδή δεν θα κουραστώ καθόλου!Αυτά είναι!
      Είναι καλό να έχεις γνωριμίες! Η βοήθεια δεκτή χιχιχι!
      Ρας :p :p

      Διαγραφή
    3. Αν δεχτείς βοήθεια δεν έχει ρόλο στην ιστορία!!Το ξεκαθάρισα νομίζω!:ρ

      Διαγραφή
    4. Καλά καλά δεν θα πάρω δεν την χρειάζομαι άλλωστε !

      Διαγραφή
    5. Γιατί δεν τη χρειάζεσαι;;

      Αν και σε πρόλαβα να ανάρτησα ήδη το επόμενο μέρος της βιογραφίας μου!!:Ρ

      Διαγραφή
  7. Καλή σχολική χρονιά. Όσους στόχους από αυτούς που βάζεις ή θα βάλεις στο μέλλον καταφέρεις να πετύχεις .(σου εύχομαι να είναι όλοι) να είσαι περήφανος γιατί αυτές οι νίκες θα είναι αποτέλεσμα του δικού σου αγώνα. Μην της χαρίσεις σε κανένα.
    ΥΓ. Έχω γιο στην Δευτέρα τώρα τα ίδια εύχομαι και γι’ αυτόν .
    Ότι καλύτερο σε όλα τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!

      Εύχομαι και εγώ να δείτε τον γιο σας να εκπληρώνει τα όνειρά του και να καταφέρνει τους στόχους του!

      Διαγραφή
  8. Φίλε σε παραδέχομαι που πάνω απ' όλα ποντάρεις στον ευατό σου και στις δυνάμεις σου. Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι το πιο σημαντικό σε κάθε στόχο. Από κει και πέρα ο ίδιος θα κρίνεις, στον κατάλληλο χρόνο, εάν χρειάζεσαι ή όχι τη φροντιστηριακή βοήθεια. Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε ντεντέκτιβ της κακιάς ώρας δως μου το μαιλ σου για να δω τι βλακείες ισχυρίζεσαι πως βρήκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ μιας και πέρασαν γύρω στα 4 χρόνια που ξεμπέρδεψα με το λύκειο, θα σου δώσω μόνο μια συμβουλή που έμαθα για τα καλά...
    να βάζεις στόχους - βήματα. θα δεις στο τέλος. ένα - ένα τα βήματα.
    Πολλά μικρά βήματα, κάνουν ένα σίγουρο μεγάλο να ξέρεις..!
    ...
    Σαν ποιητής που είσαι έχεις δυνατή ψυχή και ότι θέλει η καρδιά σου θα τα καταφέρεις!
    Το πιστεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ βήμα βήμα φτάνεις εκεί που θες!

      Σαν ποιητής , μεγάλος ορισμός, θέλω πολύ ακόμα για να τον φτάσω!

      Ευχαριστώ !

      Διαγραφή
  11. Υ.Γ. τον Χαρούλη τον είδα στις 20 από κοντά εδώ στο Κάστρο Πάτρας! Απίστευτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή