Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

Στεναχώρια

Το προηγούμενο Σάββατο γνώρισα μια κοπέλα 17 χρονών, από την Ρουμανία, είχε έρθει για τουρισμό στην Κω!Με δύο λόγια ήταν η γυναίκα που ονειρευόμουν πάντα! Θέλει να σπουδάσει γιατρική και ασχολείται με την πολιτική πιο πολύ από εμένα! Πέρασα υπέροχα μαζί της! Την ερωτεύτηκα πιο δυνατά, από την πρώτη φορά που είχα ερωτευτεί!
Σήμερα έφυγε :(
Γιατί να την ερωτευτώ αφού το ήξερα ότι θα φύγει;
Γιατί να θέλω τόσο να πονάω τον εαυτό μου;
Ναι ήταν ωραία όσα ήταν εδώ αλλά τώρα θα πονάω γιατί θα μου λείπει!








5 σχόλια:

  1. Φίλε δε θέλω να στο χαλάσω αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είναι έρωτας αυτό!!Βαθύς πόθος ναι,έρωτας δε ξέρω!!Θέλει και άλλα πράγματα ο έρωτας!!Επιφυλλάσομαι γιατί μπορεί και να έχω άδικο!!Αλλά και εσύ βρε παιδί μου τουρίστρια;;;ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΑΑ;;;;;;Δε ξέρεις για ποιο λόγο υπάρχουν οι τουριστριες;;;χαχαχαχα!!

    Όσο για το κοπέλα των ονείρων και τέτοιες βλακείες φίλε μου ένα έχω να σου πω πως έρχονται ΠΑΝΤΑ τις πιο ακαταλληλές στιγμές που εσύ δεν είσαι αρκετά έτοιμος με αποτέλεσμα πουφ όλα να διαλύονται!!!!!!

    Τεσπα!!καληνυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολλά περισσότερα από πάθος!
      Ξέρω για πιο λόγο υπάρχουν, εδώ και αρκετά χρόνια!Όμως ήταν τελείως διαφορετικό με αυτή , ο τρόπος που συναντηθήκαμε, ο τρόπος που με κοίταξε στα μάτια!

      Εγώ ήμουν έτοιμος, η στιγμή ήταν μια χαρά, οι συνθήκες μας τα χαλούσαν μόνο! Ζει Ρουμανία ζω Ελλάδα! Πολλά χιλιόμετρα!

      Διαγραφή
  2. Δυο εκδοχές, φίλε μου...
    1ον) Για αυτό ακριβώς την ερωτεύτηκες, διότι ήξερες ότι θα φύγει, άρα "έπαιζες" εκ του ασφαλούς... Ήξερες και πως θα τέλειωνε και πώς θα τέλειωνε.
    2ον: Άλοίμονο όταν ερωτεύεται κανείς το κάνει ακολουθώντας τη λογική του... Ακόμα κι αν έφυγε, πάντά κάτι από αυτή θα είναι μαζί σου... Πάντα κάπως θα την κουβαλάς... Δεν θα είναι μια οποιαδήποτε κοπέλα, θα είναι αυτή που ερωτεύτηκες το καλοκαίρι του 12. Που πάντα θα σε κάνει να αναρωτιέσαι τι θα συνέβαινε αν, που ακόμα κι αν δεν ήταν η γυναίκα της ζωής σου, νόμισες, ήλπισες, φοβήθηκες, ένοιωσες, επιθυσμησες -κάποια στιγμή έστω- πως θα μπορούσε να είναι...

    Δεν έχει σημασία ποια από τις δυο εκδοχές ισχύει... Είναι τόσοι οι συναισθηματικά χρεοκοπημένοι, που θα σε ζήλευαν, χωρίς να το παραδεχτούν, που μπορείς και ερωτεύεσαι... Όπως κι αν το κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκεφτόμουν και κατέληξα πως η δεύτερη εκδοχή! Αυτή είναι πιο κοντά! Έχω κάτι από αυτή μαζί μου, κέρδισε μια θέση στην καρδιά μου. Θυμάμαι το πρόσωπό της τόσο καλά, σαν να την βλέπω μπροστά μου!

      Δεν πιστεύω πως υπάρχουν συναισθηματικά χρεοκοπημένοι!
      Όλοι έχουν νιώσει ή θα νιώσουν τον έρωτα!
      Κάποιοι θα τον αποδεχτούν και θα ζήσουν υπέροχα και κάποιοι όχι!

      Διαγραφή
  3. οι πρώτοι δεν ζουν κατα ανάγκη υπέροχα, οι δεύτεροι χρεοκοπούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή