Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

Πάλι πίσω οι μνήμες!

Τι χάλια μέρα σήμερα κάθομαι και την σκέφτομαι και νόμιζα πως την ξέχασα αλλά μάλλον δεν το κατάφερα απλά την έβαλα στην άκρη και προσπαθούσα με ότι δικαιολογία μπορούσα να σκεφτώ, να την κρατήσω εκεί ,στα αζήτητα! Οι δικαιολογίες τελειώνουν κάποια στιγμή, σε όλους, και ερχόμαστε αντιμέτωποι με αυτό που δικαιολογούσαμε!Τελείωσαν και σε εμένα!
Έφτασε η ώρα να απολογηθώ γιατί δεν μπόρεσα να την ξεχάσω! Δεν ξέρω, ίσως γιατί ήταν ο πρώτος μου έρωτας; Να πω η αλήθεια είναι ότι απλά δεν μπορώ δεν είμαι τόσο δυνατός, δεν ξέρω πως να την ξεχάσω!
Δεν το ξέρει νομίζει ότι προχώρησα παρακάτω! Είμαι και καλός στο θέατρο τρομάρα μου! Όποτε την βλέπω (γίνεται συχνά εφόσον πάμε στο ίδιο σχολείο) είμαι άνετος, χαμογελάω και δεν την κοιτάω μέχρι να δω ότι δεν με  προσέχει τότε απλά την χαζεύω!!
Τέλος πάντων ίσως να την ξεχάσω κάποια μέρα αν και  μάλλον θα την θυμάμαι για πάντα!!

έτσι γιατί δεν μπορώ να ακούω καψουροτράγουδα την βγάζω με αυτά τα φοβερά κομμάτια που βρήκα κατά τύχη καθώς έψαχνα για την αμερικάνικη σειρά sons of anarchy!


3 σχόλια:

  1. Βρε καλό μου παιδί τόσα τραγούδια υπάρχουν αναρχίλα έβαλες και εσύ;;:Ρ:Ρ
    (Δε λέω σκυλάδικα!!Μακριά από μας!!!Να μου καεί ο εξωτερικός σκληρός!!!:Ρ:Ρ)

    Φίλε τη πάτησες!!Δεν έχω τι να σου πω αλλά μόνο ένα!!Χρόνος!!Ο χρόνος θα απαλύνει κάθε πληγή ή τουλάχιστον θα την κάνει να μην αιμορραγεί!!Και όταν λέω χρόνο δεν εννοώ μέρες ή βδομάδες,εννοώ μήνες ή και χρόνους!!Λοιπόν παίζε το άνετος,κοίτα την όταν δε τη κοιτάς αλλά αν δεν υπάρχει προοπτική κόψε επαφές διακριτικοτατα!!Δεν αξίζει να καθόμαστε σε ότι μας καταστρέφει απλά και μόνο για να μας καταστρέψει!!Εμπρός λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρχικά αναρχικά αλλά είναι ωραία τραγουδάκια!!

      η επαφές θα κοπούν θέλω δεν θέλω, αυτές οι μέρες των εξετάσεων έμειναν από του χρόνου σε διαφορετικά σχολεία και ως γνωστόν "μάτια που δεν βλέπονται γρήγορα λησμονιούνται" (ελπίζω δηλαδή, ή δεν ελπίζω, δεν ξέρω)

      Διαγραφή
    2. Ε δε και;;ΧΑΧΑ!!

      Πράγματι έτσι είναι!!Εξάλλου σε τέτοιες ηλικίες τα συναισθήματα είναι λιγουλάκι σχετικά χωρίς να αποκλειονται!!Ο έρωτας θέλει βλέπεις μια εσωτερική ωριμότητα ώστε να μπορέσει να εκραγεί!!Εσένα δε σε αμφισβητώ βέβαια,εκείνη όμως σίγουρα!!Γυναίκα δεν είναι εξάλλου;;;:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Θα πας στο λύκειο και θα σου πω εγώ!!!Κομμένα τα κορίτσια που είναι κορίτσια,θα βλέπεις κορίτσια που είναι γυναίκες!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!:Ρ

      Διαγραφή