Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

Από την αδερφή μου

Η μικρότερη αδελφή μου έγραψε αυτό το ποίημα για μένα !!
Η συγκίνηση όταν το διάβαζα ήταν μεγάλη!!





Ο Αδερφός μου

Είναι αυστηρός πολύ,
μα μου δίνει αγάπη και στοργή.

Ταλαντούχος όσο τίποτα άλλο
όλα τα πήρε αυτό το παιδί.
Καλός μαθητής.
Καλό παιδί μα οξύθυμος πολύ !
Λατρευτός από όλους δεν το συζητώ!

Με προσέχει
με αγαπά και με νοιάζεται
και ας το παίζει
υπεράνω και αγροίκος.
Είναι καλός κατά βάθος
Μα δεν το δείχνει συχνά!

Τσακωνόμαστε όλη μέρα
μα διαφορετικά
που θα ήταν η πλάκα και η τρέλα.

Θέλει λέει να πετύχει
αυτό που κανείς δεν μπόρεσε!
Πιστεύω πως μπορεί
είναι έξυπνο παιδί!

Είναι διαφορετικός
Είναι καταπληκτικός
Είναι ο δικός μου αδελφός!!

7 σχόλια:

  1. Η αδερφή σου σε λατρεύει Έντι-άρα είσαι πολύ τυχερός!Γιάυτό το λόγο το ποίημα δεν εκτιμάται με καλλιτεχνικά κριτήρια, αλλά με συναισθηματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το εκτίμησα και εγώ μόνο με βάση το συναίσθημα!

      Διαγραφή
  2. Έντι δυο ποιητές στην οικογένεια..;!
    Με συγκίνησε και μένα αυτό το ποίημα...!
    είναι τόσο όμορφο!
    και χαίρομαι που έχετε τέτοια αγάπη με την αδερφή σου!
    ...
    Και μην είσαι οξύθυμος μαζί της, ούτε και πολύ αυστηρός, αφού βλέπεις τι αδυναμία σου έχει!
    ...
    Μια όμορφη μέρα να έχεις εύχομαι έντι!
    Και να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά έχω γίνει αρκετά οξύθυμος τους τελευταίους μήνες δεν ξέρω γιατί αλλά με το παραμικρό τα έχω πάρει στο κρανίο!!

      Αυστηρός γιατί θέλω να πάει καλύτερα από μένα και συχνά ξεπερνάω το όριο και δεν το καταλαβαίνω!

      Ευχαριστώ Ανδρέα
      Να έχεις και εσύ ένα υπέροχο βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Πωπωπω αγάπη!:Ρ

    Εκτός από το ότι είστε ποιητική οικογένεια πρέπει να εκμετταλευτείς την αγάπη της για να περνάς εσύ ζωή και κότα!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχ λες;Μήπως θα είμαι λίγο κακός αδελφός αν εκμεταλλευτώ την αγάπη της;
      Αλλά θα μου πεις θα περνάω ζωή και κότα όπως είπες!
      Θα το σκεφτώ σοβαρά!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    2. Μα δεν είναι κακία αυτό,είναι προετοιμασία για τα συζηγικάς υποχρεώσεις και εκπαίδευση για την κοινωνία!!!

      ΥΓ:Μη της πεις ότι το κάνεις όμως για να περνάς ζωή και κότα,πες τις τα παραπάνω!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή